Transportul produselor se poate face prin curier rapid sau Poșta Română, taxele de transport fiind suportate de către client.
Stocul produselor din MAGAZINUL VIRTUAL este diferit de stocul din magazin. Aceste produse sunt disponibile la comandă.
Produsele care nu au buton de ADAUGĂ ÎN COŞ nu sunt disponibile!
Cum cumpar / Suport
Puteţi cumpăra în trei moduri:
- Online prin intermediul acestui magazin.
- Direct de la magazinul situat în Cluj Napoca, Str Bolyai nr 9.
-
Telefonic sunând la unul din numerele de mai jos:
0264.592.180
0748.234.918
0744.709.132
0722.726.211
Politica returnare produsele:
- Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Pentru produsele achizitionate direct din magazin, termenul de returnare este de 48 de ore, in conditiile prezentate mai sus. Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. Pentru produsele achizitionate direct din magazin, termenul de returnare este de 48 de ore, in conditiile prezentate mai sus.
Service si garantii:
- Documentele necesare pentru acordarea garantiei:
- La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
- certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
- produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
- documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
- descrierea detaliata a defectului produsului
- Datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei
Transportul se face prin curier sau poştă, taxele de transport fiind suportate de către client.